Inzicht in mijn lening
Via Mijn Dossier heb je 24 uur per dag, 7 dagen per week inzicht in de meest actuele gegevens van je lening. Heb je nog geen Mijn Dossier? Vraag dan zo snel mogelijk een account aan. Hebt je geen internet? Dan kun je – als je daar behoefte aan hebt - een overzicht van de belangrijkste gegevens van je lening opvragen bij onze afdeling Client Center. Dit overzicht wordt - per verzoek -eenmalig verstrekt. Client Center is bereikbaar op 0900-86 88 (lokaal tarief).
Het jaaroverzicht is als pdf beschikbaar in Mijn Dossier. Als je nog geen toegang hebt, raden wij je aan om zo snel mogelijk een account aan te vragen. Tot die tijd ontvang je je jaaroverzicht per post. Als er voor jouw product nog geen Mijn Dossier beschikbaar is, ontvang je het jaaroverzicht ook per post.
Klantenservice
- 020 342 16 21 (09:00-17:00)
- Stuur een bericht
- Mijn Dossier