Wijzigingen doorgeven
Een adreswijziging kun je op twee manieren aan ons doorgeven.
1. Je kunt je adreswijziging doorgeven via e-mail aan service@findio.nl. Vermeld in de e-mail je oude én je nieuwe adres. Stuur ons ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant).
2. Je kunt ons een brief sturen. In die brief zet je je oude en nieuwe adres en je handtekening. Stuur ons ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant).
Een e-mailadreswijziging kun je zelf regelen via Mijn Dossier.
Je kunt je telefoonnummer schriftelijk, per e-mail of telefonisch aan ons doorgeven. Via Mijn Dossier wordt je verzoek vaak direct verwerkt. Na ontvangst van een schriftelijk verzoek, bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd 3 tot 5 werkdagen.
Wil je je bankrekeningnummer wijzigen? Vul dan het formulier Wijzigen rekeningnummer en de doorlopende machtiging SEPA (zie hieronder) in en stuur dit per post naar ons toe. Met dit formulier kan je de incassorekening wijzigen van je lening bij Findio voor Auto, handelsnaam van Findio N.V. Heb je de lening samen met iemand anders? Dan moeten jullie allebei het wijzigingsformulier en het machtigingsformulier ondertekenen. Als wij de formulieren ontvangen, duurt het 3 tot 5 werkdagen om de gegevens aan te passen.
Je kunt hieronder het formulier downloaden.
Formulier Wijzigen rekeningnummer en doorlopende machtiging SEPA Findio
Maandtermijn verhogen
Wil je maandelijks extra aflossen op je krediet? Dit kun je doen door de automatische incasso stop te zetten en zélf elke maand een bedrag naar Findio over te maken. Om een betalingsachterstand te voorkomen, is het belangrijk dat je dit bedrag ruim vóór de afgesproken vervaldatum naar ons overmaakt.
Maandtermijn verlagen
Het is niet mogelijk om je maandtermijn te verlagen. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er in jouw persoonlijke situatie iets verandert, waardoor je je lening wilt aanpassen. Denk aan wijzigingen in je gezinssituatie, een scheiding, ander werk en/of een ander inkomen. In zo’n geval kun je ons het beste even bellen op 020 312 53 99. Dan overleggen we samen wat in jouw situatie de beste oplossing is.
Klantenservice
- 020 342 16 21 (09:00-17:00)
- Stuur een bericht
- Mijn Dossier